Ovet
7.00-21.00
Parkkihalli
6.45-22.00
K-Citymarket
7.00-22.00
Prisma & parkkihalli
6.00-24.00

Willa Wellness kietoo sinut hyvään oloon 4.11.2023

Hyvän olon tapahtuma Willa Wellness valtaa kauppakeskuksen lauantaina 4.11.2023. Luvassa on maksuttomia kokeilutunteja Tanssikeskus Elementissä. Varaa päivä kalenteristasi ja tule Willaan liikkumaan ja voimaan hyvin!

Willa Wellness -päivän aikataulu:

klo 10.00 Flowjooga 60 min
klo 11.10 Fascia Method 60min
klo 11.10 Lavis 45 min
klo 12.15 Asahi 45 min
klo 12.15 RelaxYin 60 min

Paikka: 📍 Tanssikeskus Element 4. kerros

Tunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen, täytämme paikat saapumisjärjestyksessä. Tunnit sopivat kaikille eikä niihin tarvita aiempaa kokemusta. Tunnit ovat maksuttomia.

Tuntien kuvaukset:

Flowjooga: Flow-jooga on virtaavaa joogaa, joka kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Tunnilla tehtävät harjoitukset lämmittävät ja avaavat kehoa sekä rauhoittavat mieltä. Flowjoogassa hengitys syvenee ja aineenvaihdunta aktivoituu. Asanasta eli joogaliikkeestä toiseen siirrytään ilman taukoa ja hengitys sekä liike virtaavat pysähtymättä. Flowjoogassa yhdistyvät parhaat palat eri joogasuuntauksista ja tarkka sisältö vaihtelee ohjaajaan mukaan. Tunnilla tehdään vahvistavia ja liikkuvuutta edistäviä harjoituksia. Tunnilla voidaan tehdä lyhyitä hengitysharjoituksia.

Fascia Method: Fascia Method on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa kuntouttavasta näkökulmasta. Tunnilla tehdään aktiivisia venytyksiä faskialinjoja mukaillen, täsmävenytyksiä ja hierontaa faskiapallolla kehon kireimpiin alueisiin sekä harjoitetaan liikehallintaa.

Lavis: Lavis-lavatanssijumppa on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja, kuten humppaa, jenkkaa, rockia/jivea, cha cha:ta ja sambaa. Tunnilla opit jopa eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Asahi: Asahin liikesarjat on suunniteltu niin, että koko keho saa niiden avulla kokonaisvaltaisen avaavan ja venyttävän harjoituksen. Asahissa painotetaan rentoutta, kehon pystysuoraa asentoa ja hengityksen yhteyttä liikkeeseen. Liikkeet on suunniteltu tarkoituksella niin yksinkertaisiksi, että kuka tahansa pystyy harjoittamaan asahia. Asahia voi tehdä soveltaen myös istuma-asennossa. Asahi soveltuu kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille.

RelaxYin: RelaxYin on hiljainen ja yksinkertainen harjoitus, jossa annetaan keholle ja mielelle aikaa rauhoittua ja rentoutua. Tunti sopii kaikille syksyn kiireistä rauhoittumista kaipaaville!

Tervetuloa liikkumaan ja voimaan hyvin!